shopify site analytics

Η διαφημιση στο Facebook είναι μονόδρομος. Δες το γιατί.

diafimisi-sto-facebookΗ διαφήμιση στο Facebook πριν λίγο καιρό αποτελούσε επιλογή για ορισμένους, πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και είναι σχεδόν μονόδρομος για όλους.

Το Facebook ανακοίνωσε στοιχεία για τους ενεργούς χρήστες αλλά και οικονομικά στοιχεία για τις διαφημίσεις του.

Ας δούμε μερικά στοιχεία που έχουν ενδιαφέρον:

• 14% αυξήθηκαν οι χρήστες του Facebook μέσα σε 1 χρόνο

• 1.32 δισεκατομμύρια χρήστες έχει το Facebook παγκοσμίως

• 30% των χρηστών μπαίνει στο Facebook από φορητή συσκευή (smartphone ή tablet)

• 829 εκατομμύρια είναι οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες (63% των συνολικών) – αύξηση 19% σε σχέση με πέρυσι

• 654 εκατομμύρια χρήστες μπήκαν στο Facebook από το κινητό τους τηλέφωνο – αύξηση 14% σε σχέση με πέρυσι

• 5,8% των συνολικών παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του διαδικτύου πάει στο Facebook – αναμένεται να φτάσει στο 8% μέχρι το τέλος του έτους

• 40 λεπτά περνά την ημέρα κατά μέσο όρο ο μέσος Αμερικανός

Τα στοιχεία μας δείχνουν το εξής: η τάση του Facebook είναι ισχυρή και ανοδική και μάλιστα μετατρέπεται σε μια ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα.

Ήδη ένα μεγάλο ποσοστό των επιχειρήσεων και στην Ελλάδα κάνει διαφήμιση, μπορείς να μείνεις εκτός; Το πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook είναι ότι στοχεύεις ενδιαφέροντα, ηλικίες, φύλο, επιλογές. Επίσης διαφημίζεσαι σε ένα μέσο που οι χρήστες είναι “χαλαροί” και δεκτικοί σε μηνύματα. Και τους στοχεύεις μέσα από τους φίλους τους.

Οπότε αυτό που λέμε είναι ότι για μια εταιρεία που θέλει να στοχεύσει τους χρήστες και θέλει να το κάνει σε social περιβάλλον, η διαφήμιση στο Facebook είναι μονόδρομος.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Social Media Specialist & Internet Consultant στο LEADER SCHOOL.

Leave a Reply