shopify site analytics
4 τάσεις στα social media που πρέπει να εφαρμόσεις στην εταιρεία σου το 2015 - Techinsider

4 τάσεις στα social media που πρέπει να εφαρμόσεις στην εταιρεία σου το 2015

strategy1Αυτό που λέμε στα σεμινάρια social media είναι ότι αν δεν είσαι πάντα ενήμερος για τις τελευταίες τάσεις, κινδυνεύεις να μείνεις με απαρχαιωμένη στρατηγική σε ένα σκηνικό που αλλάζει πάρα πολύ γρήγορα.

Στα Social Media η στρατηγική πρέπει να προσαρμόζεται στις τάσεις και γι’αυτό σας παραθέτουμε τις 4 κυρίαρχες τάσεις αυτής της περιόδου (που ενδέχεται να καλύψουν όλο το 2014).

1. Διαφοροποίηση

Μέχρι σήμερα επικεντρώναμε όλο το ενδιαφέρον μας στο Facebook που ήταν και το κυρίαρχο μέσο. Σωστά. Όμως με τις αλλαγές στο edgerank και την όλο και λιγότερη απήχηση που έχουν τα οργανικά αποτελέσματα (σήμερα φτάνουν στο 4-7% των fan και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα φτάσουν το 1%), το Facebook μας δείχνει ότι πρέπει να αλλάξουμε στρατηγική. Εκτός από στρατηγική εντός του ίδιου του Facebook (όπου πρέπει να δώσουμε έμφαση στις διαφημίσεις στο Facebook), πρέπει να προσανατολιστούμε και σε άλλα μέσα ώστε να έχουμε “πολλά πόδια”. Έτσι είτε το Facebook αλλάξει στρατηγική, είτε “περάσει η μπογιά του”, θα έχουμε το κοινό για να συνεχίσουμε. Και Social Media υπάρχουν πολλά, ρίξε μια ματιά στα φωτοκεντρικά για παράδειγμα.

2. Ισχυρό Google Plus

Η Google αγωνιζόταν χρόνια για να παρουσιάσει κάτι αξιοπρεπές στο χώρο των social media και το Google Plus είναι αυτή η πρποσπάθεια. Εκτός του ότι βοηθάει το SEO (που είναι και το βασικό του πλεονέκτημα), το Google Plus έχει πλέον αρκετό κόσμο σε αρκετές θεματικές. Στην Ελλάδα είναι αρκετά πίσω και αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για όσους θέλουν να χτίσουν βάσεις σε κάτι που αύριο θα είναι πολύ δυνατό. Και πιστέψτε με, θα είναι πολύ δυνατό καθώς η Google δεν έχει άλλα περιθώρια για λάθη στον τομέα των Social Media.

3. Οπτικό περιεχόμενο

Περάσανε οι εποχές που τα Social Media ήταν κειμενοκεντρικά. Πλέον όλα τα μέσα (και το Twitter επίσης) είναι ή γίνονται φωτοκεντρικά που σημαίνει ότι έχεις ανάγκη από οπτικό υλικό Α ποιότητας. Είτε είναι εξαιρετικές φωτογραφίες που έχεις βγάλει, είτε έχεις αγοράσει, είτε οπτική πληροφορία που έχεις δημιουργήσει (πχ. infographic), τα Social Media απαιτούν την καλύτερη δυνατή εικόνα για να γίνουν viral. Επίσης ο κόσμος πλέον έχει εκπαιδευτεί και δεν θα “τσιμπήσει” με προχειρότητες. Ευτυχώς υπάρχουν πολλά εργαλεία που θα σε βοηθήσουν σε αυτό το προσανατολισμό.

4. Social Media Brand Builder

Τα Social Media δεν είναι όπως παλιά, μια επιπλέον ενέργεια που έκανες παράλληλα με τόσες άλλες. Τα Social Media μπορούν πλέον να χτίσουν ένα brand αφού σου δίνουν πρόσβασε σε μεγάλο αριθμό χρηστών και σου δίνουν την πλατφόρμα για να χτίσεις τις αξίες με τις οποίες θέλεις να ταυτίσεις την εταιρεία σου. Οπότε πρέπει να αποτελούν ενιαίο κομμάτι της στρατηγικής μιας εταιρείας τόσο online όσο και offline. Η σωστή στρατηγική στα social media απαιτεί να χρησιμοποιήσεις τα Social Media για να στηρίξεις τη βασική σου στρατηγική αλλά και να πειραματιστείς σε νέα κοινά και νέους τρόπους επικοινωνίας.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Social Media Specialist & Internet Consulting στο LEADER SCHOOL.

Leave a Reply