shopify site analytics
Διαφήμιση στο διαδίκτυο: τι πρέπει να κάνεις για σωστή διαφήμιση & πωλήσεις - Techinsider

Διαφήμιση στο διαδίκτυο: τι πρέπει να κάνεις για σωστή διαφήμιση & πωλήσεις

3387870408_3bde3d2054_mΗ διαφήμιση στο διαδίκτυο φέρνει άμεσα αποτελέσματα αν έχουμε τις γνώσεις ή τους συνεργάτες για να την διεκπεραιώσουμε σωστά.

Το διαδίκτυο αποτελεί σίγουρα μια ευκαιρία για όλους όμως προσοχή, αν του φερθείς επιπόλαια και χωρίς επαγγελματισμό, δεν θα σε αποζημιώσει ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για τους συνεργάτες που θα επιλέξεις να έχεις μαζί σου. Στην αρχή χρειάζονται είτε εξειδικευμένες γνώσεις Social Media & Internet Marketing, είτε τους αντίστοιχους συνεργάτες που να γνωρίζουν τεχνικά από διαφήμιση, PR & Marketing.

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει τους δικούς της κανόνες. Επίσης αυτό που χρειάζεται είναι χρόνος. Δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη. Όποιος βιάζεται πληρώνει ενώ επίσης όποιος δεν έχει τις κατάλληλες γνώσεις και την εμπειρία επίσης πληρώνει πολλά περισσότερα για πολύ λιγότερα αποτελέσματα. Παρακάτω συγκεντρώνουμε τα 3 πιο αποτελεσματικά κανάλια διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Διαφήμιση στο Adwords: Η Google έχει αναπτύξει μια από τις καλύτερες μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως. Παράλληλα έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα διαφήμισης στη μηχανή αναζήτησης. Αν θέλουμε λοιπόν να βγαίνει το site μας κάτω από σχετικές αναζητήσεις, τότε πρέπει να κάνουμε διαφήμιση στη Google μέσω του Adwords. Επειδή η διαφήμιση στο ίντερνετ και συγκεκριμένα στο Adwords απευθύνεται στην ανάγκη του χρήστη, έχει μεγαλύτερη απόδοση καθώς βρίσκεται πιο κοντά στην πώληση. Όταν κάποιος λοιπόν αναζητά στη Google “παπούτσια αθλητικά αγορά” και διαθέτουμε τα αντίστοιχα προϊόντα, τότε τοποθετούμε μια διαφήμιση στο Adwords κι έτσι η διαφήμισή μας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google. Οι χρήστες πατούν πάνω στη διαφήμιση και οδηγούνται στο site μας όπου βλέπουν τα προϊόντα μας. Επειδή ανάγκη και προϊόν συνδέονται άμεσα στο Google Adwords είναι εύκολο να πετύχουμε την πώληση.

Διαφήμιση στο Facebook: Το Facebook αποτελεί σήμερα μια κοινωνική πλατφόρμα που δίνει μεγάλες δυνατότητες διαφήμισης καθώς διαθέτει δημογραφικά στοιχεία για τους χρήστες που ελάχιστα άλλα site διαθέτουν. Τα στατιστικά διαφήμισης στο Facebook άλλωστε για τη διαφήμιση στο Facebook μιλούν από μόνα τους. Μπορούμε να στοχεύσουμε συγκεκριμένους ανθρώπους ως προς το φύλο, την περιοχή που διαμένουν ή τα γενικότερα ενδιαφέροντα και να προβάλλουμε το κατάλληλο μήνυμα. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι ότι η διαφήμιση στο Facebook θα δείχνει ποιοι φίλοι μας έχουν ενδιαφερθεί για το προϊόν μας κι έτσι αυτό αναμένεται να αυξήσει κι άλλο το ενδιαφέρον των χρηστών. Αν αυτό συνδυαστεί με σωστή Social Media Strategy στο Facebook Page, τότε έχουμε μεγάλη πιθανότητα να πείσουμε το χρήστη για το προϊόν μας και να πετύχουμε την πώληση.

Διαφήμιση σε στοχευμένα site & forum: Η διαφήμιση απευθείας σε στοχευμένα site και forum που σχετίζονται με την αγορά μας είναι αναγκαία αν θέλουμε να προσεγγίσουμε ένα ειδικό κοινό. Επιπλέον πολλά από τα site προσφέρουν πακέτα διαφήμισης ιστοσελίδων που είναι πολύ προσιτά και θα μας φέρουν στο πολλαπλάσιο την αρχική μας κατάθεση. Αν για παράδειγμα έχουμε ένα προϊόν για βρέφη (μια κούνια ή ένα καρεκλάκι), τότε ναι μεν θα κάνουμε διαφήμιση στο Adwords στην αντίστοιχη λέξη και στο Facebook όπου θα στοχεύσουμε τις μαμάδες (και συγκεκριμένα τις νέες μαμάδες) αλλά παράλληλα θα κάνουμε και διαφήμιση απευθείας στα 2-3 μεγάλα forum για τη νέα μαμά ή σε ενότητες μεγάλων γυναικείων site που σχετίζονται με το παιδί. Έτσι θα είμαστε σίγουροι ότι το μήνυμά μας θα απευθυνθεί στο σωστό χρήστη και θα πετύχουμε την πώληση.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Social Media Specialist & Internet Consultant στο LEADER SCHOOL.

Leave a Reply