Digital Marketing: Πως να προσεγγίσεις online το κοινό 18-34

3 συμβουλές για digital marketing στους millennials.
3 συμβουλές για digital marketing στους millennials.

Το κοινό 18-34 έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο digital marketing και αποτελεί έναν δύσκολο στόχο για τους marketers. Οι 18-34 είναι σήμερα αυτοί που λέμε Millennials (Generation Y) και χρειάζονται ειδική μεταχείριση καθώς έχουν συγκεκριμένα κοινά χαρακτηριστικά όπως κάθε γενιά άλλωστε. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 3 ισχυρά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το digital marketing.

1. Mobile marketing

Οι Millennials έχουν κινητό τηλέφωνο και συγκεκριμένα η συντριπτική πλειοψηφία αυτών έχει smartphone. Αυτό σημαίνει ότι το πιο αυτονόητο μέσο για να πετύχεις τη συγκεκριμένη γενιά είναι το κινητό και είμαστε τυχεροί καθώς το Mobile marketing έχει εξελιχθεί αρκετά με αποτέλεσμα να έχουμε πλέον τα μέσα να προσεγγίσουμε το συγκεκριμένο κοινό.

Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα μέσω Google Adwords, διαφήμιση στο Facebook, dedicated social media για κινητά όπως το Instagram και προωθητικές ενέργειες μέσω bluetooth, wifi hot spots κά μπαίνουν στο μενού των εταιρειών που θέλουν να στοχεύσουν τους 18-34.

Φυσικά σε αυτά συγκαταλέγεται και ένα mobile friendly website που είναι πλέον απαραίτητο αφού τα κινητά πλέον λαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στο browsing ακόμα και στην Ελλάδα (>30%).

2. Social Media Communities

Οι Millennials είναι η πιο αντιπαραδοσιακή γενιά βάζοντας σε νέα διάσταση παραδοσιακές αξίες όπως πχ. ο γάμος. Όπως καταλαβαίνετε η παραδοσιακή διαφήμιση δεν μπορεί να πετύχει τους 18-34 όμως γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη γενιά έχει δώσει άλλη αξία στη λέξη “οικογένεια” ανοίγοντας πολύ τα μέλη τα οποία μπορούν να ενταχθούν σε αυτή.

Οι κοινότητες, και δη οι στοχευμένες (niche) αλλά και οι φάσεις και η μόδα που ταυτίζει τους περισσότερους από αυτούς είναι πολύ πιο δυνατές από τις παραδοσιακές κατηγοριοποιήσεις με τις οποίες προσεγγίζαμε μέχρι σήμερα άλλες γενιές (ενηλικίωση, γάμος κλπ).

Οι Millennials θέλουν να νιώθουν ανεξάρτητοι, να ταξιδεύουν, δεν έχουν την άνεση να αγοράσουν ένα σπίτι και ταυτίζονται με celebrities που δείχνουν εναλλακτικοί (YouTube stars) και εκφράζουν την ελευθερία.

3. Engagement

Οι Millennials πέρα από κάθε άλλη γενιά είναι έτοιμοι να απορρίψουν οποιοδήποτε μήνυμα ακολουθεί τον παραδοσιακό στιλιζαρισμένο τρόπο προώθησης. Δεν θα ακολουθήσουν το μήνυμα αν δεν τους εντάξεις στη διαδικασία κι αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε έντονη engagement strategy αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την hardcore sales strategy που λειτουργούσε σε άλλα κοινά.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι 18-34 μεγάλωσαν με την μηχανή αναζήτησης και είναι έτοιμοι να ψάξουν κάθε λεπτομέρεια που δεν θα συμβαδίζει με τη λογική τους οπότε πρέπει να έχουμε μια διαφανή και άσπιλη προσέγγιση καθώς κάθε πρόχειρα καμουφλαρισμένη πληγή θα έρθει γρήγορα στο φως.

Οι φίλοι τους είναι οι καλύτεροι reviewers μιας υπηρεσίας ή προϊόντος γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσουμε brand evangelists με ευρεία αποδοχή που θα λειτουργήσουν καλύτερα για εμάς από οποιοδήποτε anonymous review στο Facebook, το Google Plus ή τα εξειδικευμένα rating sites. Κάνε τους Millennials να μιλήσουν για σένα και θα έχεις πετύχει το στόχο σου.

Σίμος Κοσμετάτος

* Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα SEO, Adwords, Social Media & Internet Marketing & εκπαιδευτής Digital Marketing στο LEADER SCHOOL

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα