email marketing: 7 συμβουλές για καλύτερη απόδοση

 

Το email marketing έχει μεγάλη απόδοση, αρκεί να γίνει σωστά.
Το email marketing έχει μεγάλη απόδοση, αρκεί να γίνει σωστά.

Το email marketing είναι ένα από τα εργαλεία που παρουσιάζουμε στα σεμιναρια digital marketing. Το email marketing έχει αμφισβητηθεί αρκετά καθώς, αν γίνει λάθος, φλερτάρει με το spam με αντίθετες για εμάς συνέπειες. Στόχος μας στο email marketing είναι να αυξήσουμε τα open rates και τα click rates και να φέρουμε πωλήσεις & επισκέψεις στα landing pages της ιστοσελίδας μας.

Παρακάτω 7 συμβουλές για πιο αποδοτικό email marketing. Μην ξεχνάτε ότι ο παραλήπτης θα δαπανήσει λιγότερα από 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να αποφασίσει αν θα ανοίξει το email ή θα το πετάξει. Αν γίνει σωστά, αυξάνει την επιτυχία στο διαδίκτυο.

1. Άλλαξε όνομα αποστολέα: Οι περισσότεροι ορίζουν σαν όνομα αποστολέα, το όνομα της εταιρείας. Έρευνες της Hubspot δείχνουν ότι όταν το email αποστέλλεται από άνθρωπο και όχι εταιρεία, έχει βελτιωμένα open rates.

2. Κάντο προσωπικό: Έχεις τα ονόματα της mailing list; Χρησιμοποίησέ τα ακόμα και στο θέμα του email. Έρευνες της Marketing Sherpa δείχνουν ότι έτσι είναι πιο αποδοτικό.

3. Μέγεθος θέματος: Κράτα το θέμα στους 55 χαρακτήρες προκειμένου να εμφανιστεί ολόκληρο στους περισσότερους mail clients. Μην ξεχνάς ότι πολλά κινητά επιτρέπουν έως 25 χαρακτήρες.

4. Ευκολάκια τέλος: Λέξεις όπως δωρεάν, βοήθεια, έκπτωση, υπενθύμιση έχουν σταλεί ήδη δεκάδες φορές και δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

5. Περιεχόμενο: Το μεγάλο, πλούσιο, πρωτότυπο περιεχόμενο βοηθάει να διατηρήσεις την προσοχή των παραληπτών όταν αυτοί ανοίξουν το email. Συνδύασε την πρωτότυπη πληροφορία με τις εταιρικές πληροφορίες.

6. Αριθμοί: Χρησιμοποίησε αριθμούς στο περιεχόμενό σου για να το κάνεις πιο εύκολο και γρήγορο στην ανάγνωση. Αυτή η συνταγή είναι δεδομένη και λειτουργεί και όταν γράφεις κείμενο σε μια ιστοσελίδα.

7. Διάλεξε ημέρα & ώρα: Δεν υπάρχει ιδανική μέρα και ώρα για να επικοινωνήσεις με τους παραλήπτες μέσω email. Ξέρουμε ότι τα ΣΚ τα open rates πέφτουν και ότι από Τρίτη έως Πέμπτη είναι το καλύτερο διάστημα για αποστολή email. Όμως τότε στέλνονται και τα περισσότερα email.

Σίμος Κοσμετάτος

* Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα