Όχι άλλο digital marketing πάνω στα θύματα της Ιαπωνίας

Πολλές εταιρείες βρήκαν τρόπο να προωθήσουν τη branda μέσα από τα social media.

Δεν θα αναφέρω το Hello Bar που δεν το ξέρει και η μάνα του αλλά τη Microsoft. Μπορούμε να την κράξουμε άνετα, άλλωστε είναι μια εταιρεία που ο κόσμος έχει αποδείξει ότι λατρεύει να μισεί (αλλά και λατρεύει να λατρεύει).

Η Microsoft λοιπόν ανάρτησε ένα tweet με το οποίο καλούσε τους χρήστες να κάνουν retweet και για κάθε retweet θα δόριζε 1 δολάριο για τους πληγέντες της Ιαπωνίας.

Οκ σαν σκέψη στο τμήμα marketing θα ακούστηκε υπέροχη αλλά όταν βλέπεις βίντεο σαν κι αυτό όπου οι άνθρωποι πνίγονται και τα σπίτια τους καταστρέφονται, και είσαι η Microsoft, τότε πρέπει να δώσεις τα λεφτά χωρίς να κάνεις κόλπα.

Αυτό τελικά έκανε η Microsoft μετά το κράξιμο που έπεσε στο Twitter και μέχρι εδώ οκ.

Microsoft twitter

Που είναι όμως οι άλλες εταιρείες; Γιατί ωραία να κράζουμε τη Microsoft αλλά μήπως να κράξουμε καλύτερα όσους δεν προσφέρουν;

Που είναι η Google, η Apple, το Facebook; Η Apple νομίζει ότι επειδή έστησε ένα μηχανισμό δωρεών μέσω iTunes θα τη βγάλει καθαρή. Το ίδιο νομίζει και το Facebook.

Καλό θα ήταν αντί να κράζουμε τη Microsoft που έκανε κάτι με λάθος τρόπο, να κράζουμε και τους άλλους που δεν έκαναν τίποτα απολύτως. Περιμένω να δω τις δωρεές των εταιρειών που βγάζουν δισεκατομμύρια κάθε χρόνο. Μην τα περιμένουμε όλα από τις κυβερνήσεις και τους χρήστες…

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα