Διαφήμιση Facebook: οι 5 επιλογές με μεγαλύτερη απόδοση (πωλήσεις & engagement)

5 επιλογές για μεγαλύτερες αποδόσεις στη διαφήμιση στο Facebook.
5 επιλογές για μεγαλύτερες αποδόσεις στη διαφήμιση στο Facebook.

Το Facebook είναι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και μία από τις πιο αποδοτικές πλατφόρμες διαφήμισης στο διαδίκτυο. Στα σεμιναρια social media αναλύουμε όλες τις διαφημιστικές επιλογές που μας δίνει η πλατφόρμα του Facebook.

Τα αποτέλεσμα της διαφήμισης στο Facebook είναι εντυπωσιακά αν αξιοποιήσει ένας διαφημιζόμενος όλες τις επιλογές που υπάρχουν. Παρακάτω παρουσιάζουμε 5 μόνο από τις πιο αποδοτικές διαφημιστικές επιλογές στο Facebook που φέρνουν μέχρι σήμερα το καλύτερο αποτέλεσμα. Η κάθε επιλογή και η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται φυσικά από το διαφημιζόμενο προϊόν, τη διαφήμιση (λεκτικό, εικόνα) και θέλει ορισμένες δοκιμές προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη λύση για τον κάθε διαφημιζόμενο.

1. Διαφήμιση Facebook σε συγκεκριμένες ηλικίες: Ορίζοντας με ακρίβεια τη στόχευση του ηλικιακού κοινού, έχουμε τη δυνατότητα να διαφημίσουμε ένα προϊόν σε ομάδες που δεν μπορούμε να βρούμε εύκολα σε άλλα μέσα (πχ. νέοι). Συνδυάζοντας την ηλικία με το φύλλο έχουμε ακριβώς το κοινό που θέλουμε (έχοντας παράλληλα ελέγξει ποιο κοινό αλληλεπιδρά καλύτερα με το προϊόν μας από τα στατιστικά του Facebook).

2. Διαφημιση Facebook σε συγκεκριμένες τοποθεσίες: Τα φίλτρα τοποθεσίας αποτελούν ένα μεγάλο πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook αν και πολλές φορές το φιλτράρισμα σε ορισμένες περιοχές δεν έχει το κατάλληλο αποτέλεσμα. Ωστόσο μπορούμε να στοχεύσουμε με ακρίβεια κατοίκους νησιών, περιφέρειας ή νομών πουλώντας προϊόντα και υπηρεσίες στα οποία εκείνοι ενδεχομένως να μην έχουν εύκολη πρόσβαση. Οι ρουχάδες αλλά και τοπικές επιχειρήσεις “κάνουν πάρτυ” με τη στοχευμένη τοποθεσία συνδυάζοντας φυσικά και άλλα κριτήρια.

3. Διαφήμιση Facebook σε επισκέπτες ιστοσελίδας: Με τις νέες επιλογές που δίνει το Facebook έχουμε τη δυνατότητα να διαφημιστούμε σε συγκεκριμένους χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας. Το Facebook έχει τη δυνατότητα να ταυτοποιήσει μια επίσκεψη με ένα προφίλ Facebook και να προβάλει την αντίστοιχη διαφήμιση. Έτσι κάνουμε στοχευμένη διαφήμιση σε όσους ήδη έδειξαν ενδιαφέρον για εμάς. Αξία ανεκτίμητη.

4. Διαφήμιση Facebook σε υπάρχον πελατολόγιο: Μπορούμε να κάνουμε στοχευμένες διαφημίσεις δημιουργώντας μια διαφημιστική βάση από το ήδη υπάρχον πελατολόγιο. Αυτό που χρειάζεται το Facebook είναι τα email τους (αν αντιστοιχούν με αντίστοιχα προφίλ) και τα τηλέφωνά τους. Τότε κάνει την αντιστοίχιση και μπορούμε να δμηιουργήσουμε καμπάνιες προσφοράς για όσους έχουν ήδη ψωνίσει σε εμάς (ή συμπληρώσει μια φόρμα email marketing).

5. Διαφήμιση Facebook σε κοινό παρόμοιο με το δικό μας: Στην ιστοσελίδα μας ή το Facebook page μας έχουμε ήδη αποκτήσει ένα κοινό το οποίο αλληλεπιδρά με τα προϊόντα μας ή τις υπηρεσίες μας. Τώρα είναι εύκολο να δημιουργήσουμε ένα παρόμοιο κοινό αυτόματα (το Facebook αναλαμβάνει να βρει ανθρώπους που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται για το προϊόν μας) βασιζόμενο στη βάση που θα του δώσουμε (επισκέπτες του site, fan στο page, επισκέπτες σε μια σελίδα του site κλπ).

Σίμος Κοσμετάτος

* Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα