shopify site analytics
Νέο Facebook Page: Όσα πρέπει να ξέρεις για τις αλλαγές - Techinsider

Νέο Facebook Page: Όσα πρέπει να ξέρεις για τις αλλαγές

Το Facebook ανανέωσε τις σελίδες (pages) και το νέο design φέρνει μεγάλες αλλαγές. Στο σεμινάριο για το Facebook αναλύουμε τη νέα δομή και τη στρατηγική που προκύπτει από αυτή την αλλαγή. Φυσικά εδώ θα δούμε επιγραμματικά τα κυριότερα σημεία των αλλαγών και πως θα επηρεάσουν τους χρήστες και τους διαχειριστές των σελίδων.

new-facebook-greeceΜονόστηλο: Μέχρι σήμερα το fan page είχε δύο στήλες, τα post έμπαιναν αριστερά και δεξιά. Πλέον αυτό καταργείται και υπάρχει μία στήλη για το Timeline όπου εμφανίζονται τα posts και αυτή βρίσκεται στο δεξί τμήμα της σελίδας. Στο αριστερό τμήμα υπάρχουν πληροφορίες για τη σελίδα (αριθμός fans, φίλοι που ακολουθούν τη σελίδα, εφαρμογές και φωτογραφίες και βίντεο). Το μονόστυλο κάνει πιο εύκολη την παρακολούθηση των post καθώς τα μάτια μας δεν γίνονται μπαλάκι αριστερά δεξιά.

Μεγαλύτερες φωτογραφίες: Το μονόστηλο δίνει περισσότερο χώρο για τις φωτογραφίες στα post μας. Άρα οι φωτογραφίες πρέπει να μεγαλώσουν. Μέχρι σήμερα οι φωτογραφίες είχαν ιδανικό πλάτος 403 εκατοστά ενώ το πλάτος αυτό πλέον θα ανέρχεται στα 511 εκατοστά.

Επανατοποθέτηση Like κουμπιού: Το Like κουμπί σε ένα fan page είναι το βασικότερο συστατικό καθώς αν δεν πατήσει ο χρήστης το Like δεν γίνεται fan, άρα μπαίνει, βλέπει και μετά τον χάνουμε. Πρέπει λοιπόν να βοηθήσουμε τους fan να πατήσουν Like στη σελίδα μας. Το Like κουμπί πλέον βρίσκεται πάνω στη φωτογραφία Cover (εξώφυλλο). Αυτό είναι καλό γιατί βρίσκεται πάνω πάνω αλλά και κακό γιατί αν έχουμε μια πλούσια φωτογραφία σε χρώματα και σχέδια, ο χρήστης δεν θα δει το Like κουμπί. Άρα πρέπει να προσέξουμε πως θα συνδυάσουμε τη φωτογραφία μας με το Like κουμπί. Ήδη μας έρχονται πολλές ιδέες…

Εφαρμογές: Οι εφαρμογές χάνουν πολύτιμο έδαφος καθώς υπάρχει λιγότερος χώρος γι’αυτές στο νέο σχεδιασμό. Οι εφαρμογές δεν είναι τόσο βολικές στο Facebook κι εμείς τις αποφεύγουμε και τις χρησιμοποιούμε παρά μόνο σε εξαιρέσεις. Το Facebook αντιλαμβάνεται ότι οι εφαρμογές δεν έχουν πολύ μέλλον και γι’αυτό στο νέο σχεδιασμό τους αφιερώνει μικρότερο χώρο.

Παρόμοιες σελίδες: Όταν κάποιος πατήσει Like στη σελίδα μας το Facebook θα του προτείνει αυτόματα παρόμοιες σελίδες με τη δική μας όπου θα εμφανίζονται οι ανταγωνιστές μας. Αυτό εντείνει τον ανταγωνισμό και γι’αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε πρωτότυπο περιεχόμενο αν θέλουμε να έχουμε επιτυχία.

Τα νέα της εβδομάδας: Στους διαχειριστές δίνεται ένα νέο εργαλείο που τους παρουσιάζει όλα τα νέα δεδομένα την τρέχουσα εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να δουν τα νέα Like που έχουν γίνει στη σελίδα, τις διαφημίσεις που τρέχουν και την απόδοσή τους, την απήχηση των posts και τις ειδοποιήσεις και τα μηνύματα που εκκρεμούν.

Παρακολούθηση ανταγωνισμού: Ένα χαρακτηριστικό που υπάρχει ήδη σε πολλές σελίδες, η δυνατότητα να προσθέτεις σχετικές σελίδες και να τις παρακολουθείς. Δεν βλέπεις πολλά στοιχεία αλλά είναι ικανά για να δεις πως πάει ένα fan page που έχει ίδια ή παρόμοια θεματολογία με το δικό σου.

Φυσικά το νέο design δεν αλλάζει παρά τη δομή και το σχεδιασμό των σελίδων, αυτό που παραμένει σημαντικό είναι η στρατηγική που ακολουθούμε στο Facebook και φυσικά το περιεχόμενο και η διαφήμιση που κάνουμε. Αυτά άλλωστε διαμορφώνουν και την απήχηση και την επιτυχία μας στο Facebook. Αν θέλετε βοήθεια στη στρατηγική, το περιεχόμενο η τη διαφήμιση στο Facebook συμβουλευτείτε το Social Media Coaching ή δηλώστε συμμετοχή σε ένα ατομικό σεμινάριο Social Media Marketing.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Social Media Specialist & Internet Consultant στο LEADER SCHOOL.

Leave a Reply