shopify site analytics

Πως να έχεις δωρεάν τηλέφωνο και SMS από τη Vodafone

Μια αληθινή ιστορία του πως να έχεις δωρεάν τηλέφωνο και SMS από τη Vodafone ΔΩΡΕΑΝ. Φυσικά με απόλυτη γνώση της Vodafone.

Παρασκευή 30 Μαρτίου: 15Η00.

Ο πελάτης μεταφέρεται από την Cosmote στη Vodafone με φορητότητα. Στις 15Η00 παραλαμβάνει την κάρτα SIM με κούριερ, στις 17Η00 αλλάζει το δίκτυο και ενεργοποιείται η τηλεφωνία και τα SMS, όχι όμως και το ίντερνετ.

Σάββατο 31 Μαρτίου: 00Η30

Ο πελάτης αντιλαμβάνεται ότι δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ από το κινητό του αν και το πακέτο που έχει αγοράσει έχει δωρεάν χρόνο ίντερνετ (Vodafone 25 Unlimited).

Τηλεφωνεί στην εξυπηρέτηση πελατών όπου δηλώνει το πρόβλημα και του λένε ότι είναι φυσιολογικό και ότι χρειάζονται καμιά φορά 24 ώρες για να ενεργοποιηθεί το ίντερνετ (τηλεφώνημα 1).

Δευτέρα 2 Απριλίου: 09Η30

Ο πελάτης καλεί πάλι την εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφώνημα 2) η οποία του λέει με έκπληξη ότι δεν φαίνεται καθόλου στο σύστημά της ο αριθμός του πελάτη και να πάρει την τεχνική υποστήριξη.

Ο πελάτης καλεί την τεχνική υποστήριξη (τηλεφώνημα 3), η οποία του δηλώνει ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει και θα τον καλέσει μέσα στην ημέρα για να λυθεί. Του στέλνει με email τις ρυθμίσεις ίντερνετ για να σιγουρευτεί ότι έχει τις σωστές ρυθμίσεις και δεν φταίει το κινητό.

Δευτέρα 2 Απριλίου: 20Η30

Κανείς δεν επικοινωνεί με τον πελάτη, ο πελάτης ξανατηλεφωνεί (τηλεφώνημα 4) στην τεχνική υποστήριξη κι εκεί ακούει τα εξής: “κανείς δεν έχει κάνει αίτημα για το πρόβλημά σας, δεν θα το έβλεπαν ποτέ οι τεχνικοί“. Ο υπάλληλος της Vodafone κάνει επιτέλους το αίτημα και ο πελάτης δέχεται τον κωδικό αιτήματος.

Ο πελάτης αντιλαμβάνεται ότι τα πρώτα 3 τηλεφωνήματα ήταν προς υπαλλήλους που τον αγνόησαν εντελώς, ευτυχώς ο τέταρτος δέχεται να κάνει ένα αίτημα με την υπόσχεση να ξανακαλέσει τον πελάτη την άλλη μέρα.

(περνάνε 3 ημέρες)

Πέμπτη 5 Απριλίου: 17Η30

Ο πελάτης δεν έχει κανένα νέο και απευθύνεται σε κατάστημα Vodafone. Είναι ένα από τα πιο κεντρικά καταστήματα με μεγάλο ποσοστό του τζίρου της Vodafone. Εκεί μιλά με τον υπεύθυνο καταστήματος προκειμένου να είναι σίγουρος ότι θα ακουστεί.

Ο υπεύθυνος διορθώνει τις ρυθμίσεις ίντερνετ που έχει ο πελάτης στο κινητό του (που ο πελάτης τις έχει περάσει σύμφωνα με το email από τον υπάλληλο της vodafone τη Δευτέρα 3 Απριλίου 20Η30) και του λέει ότι οι ρυθμίσεις που είχε είναι λάθος (!). Ο πελάτης δεν αποκαλύπτει ότι τις ρυθμίσεις αυτές τις έλαβε από την ίδια τη Vodafone.

Επίσης ψάχνει στο σύστημα τον αριθμό του πελάτη και του δηλώνει ότι “δεν φαίνεται στο σύστημα πουθενά, άρα δεν τιμολογείται και ουσιαστικά ο πελάτης δεν υπάρχει για τη Vodafone“.

Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης κάνει ΔΩΡΕΑΝ τηλεφωνήματα καθώς στο τηλέφωνό του έχει κάρτα sim της Vodafone αλλά τηλεφωνεί και δέχεται τηλεφωνήματα κανονικά χωρίς να υπάρχει στο σύστημα της Vodafone. Πρόκειται για μια τρύπα του συστήματος.

Παρασκευή 6 Απριλίου: 14Η20

Ο πελάτης δέχθηκε τηλεφώνημα από την τεχνική υποστήριξη που του ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα διορθώθηκε και ότι οφειλόταν σε αναβάθμιση του συστήματος.

End of story!

3 Comments

  1. Ed says:

    Θα φανει καποια στιγμη στο συστημα. Θα τιμολογηθει για υπεραριθμη χρηση και θα του ερθει ο λογαριασμος παραφουσκωμενος. Δεν θα βγει οφελειμενος γιατι θα υπαρχει καταγεγραμενη χρηση, οποτε δεν θα αμφισβητηθει η vodafone στο αιτημα της να εξοφληθει το χρεος του πελατη της.

  2. nosmart says:

    συμφωνώ με τον Ed. Άλλο το CRM – ERP σύστημα που βλέπει το call center και άλλο το billing σύστημα που καταγράφει την χρεώσιμη χρήση.

    Θα λάβει λογαριασμό που θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει….

    • TECHinsider says:

      Ο πελάτης δεν κάνει κατάχρηση, έχει ανάγκη τις υπηρεσίες του προγράμματός του, τίποτα άλλο.

      Και τις υπηρεσίες αυτές η Vodafone δεν του τις παρέχει άσχετα αν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά του (που έχει και δωρεάν ίντερνετ).

      Επίσης ο πελάτης δεν ήξερε για το “δωρεάν” της υπόθεσης, όπως θα δείτε, στο κατάστημα Vodafone του το είπανε (ο υπεύθυνος καταστήματος).

      Σε κάθε περίπτωση θέλει αυτά για τα οποία έχει υπογράψει στο συμβόλαιο.

      Και επιπλέον είναι ξεφτίλα ρε παιδιά, μια απλή μετάβαση από Cosmote σε Vodafone έχει κάνει, και τον υποδεχτήκανε έτσι. Τι γνώμη θα έχει τώρα για τη Vodafone;

Leave a Reply