Η καλύτερη διαφήμιση της Vodafone, ο Κίτσος, η Τασούλα και το επόμενο hit στη μουσική

Μέχρι σήμερα ο πόλεμος της επιτυχημένης διαφήμισης ήταν μεταξύ Cosmote (ομορφάντρα και αμαζόνα) και της ληστείας της Wind.

Η Vodafone είχε μείνει πιο πίσω όμως με αυτή τη διαφήμιση ρέφαρε και έκανε τον κόσμο να μιλάει γι’αυτή. Και όχι μόνο αυτό.

Με το τραγούδι του Σαράντη Σαλέα (αδερφό του Βασίλη Σαλέα) που βγήκε τώρα (Στην καρδιά μου βάζω αμπάρες) και ακούγεται στη διαφήμιση, θα την θυμόμαστε για πολύ καιρό.

Η διαφήμιση δείχνει ότι διαμορφώνει τη δισκογραφία και σίγουρα αυτό το τραγούδι θα το ακούμε για καιρό στα club και τα καλοκαιρινά στέκια. Και κάθε φορά που θα το ακούμε, θα σκεφτόμαστε και τη διαφήμιση με τον Κίτσο. Κι εκεί είναι η επιτυχία της Vodafone, ότι συνδέθηκε με ένα λαϊκό σουξέ που “πιάνει”.

Οπότε τώρα περιμένουμε την αντίστοιχη κίνηση της Wind και της Cosmote.

Τώρα που η δισκογραφία έχει διαλυθεί, ο μόνος τρόπος να γίνει εύκολα διάσημο και σουξέ ένα τραγούδι είναι η διαφήμιση και οι εφημερίδες. Με την πτώση των εφημερίδων, ο μονόδρομος είναι η τηλεοπτική διαφήμιση που στα επόμενα χρόνια θα διαμορφώνει τα σουξέ.

Η αρχή έγινε με τον Σαράντη Σαλέα και το Στην Καρδιά μου Βάζω αμπάρες… Θα ακολουθήσουν κι άλλα…

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα