Μέχρι σήμερα ο πόλεμος της επιτυχημένης διαφήμισης ήταν μεταξύ Cosmote (ομορφάντρα και αμαζόνα) και της ληστείας της Wind.
Η Vodafone είχε μείνει πιο πίσω όμως με αυτή τη διαφήμιση ρέφαρε και έκανε τον κόσμο να μιλάει γι’αυτή. Και όχι μόνο αυτό.
Με το τραγούδι του Σαράντη Σαλέα (αδερφό του Βασίλη Σαλέα) που βγήκε τώρα (Στην καρδιά μου βάζω αμπάρες) και ακούγεται στη διαφήμιση, θα την θυμόμαστε για πολύ καιρό.
Η διαφήμιση δείχνει ότι διαμορφώνει τη δισκογραφία και σίγουρα αυτό το τραγούδι θα το ακούμε για καιρό στα club και τα καλοκαιρινά στέκια. Και κάθε φορά που θα το ακούμε, θα σκεφτόμαστε και τη διαφήμιση με τον Κίτσο. Κι εκεί είναι η επιτυχία της Vodafone, ότι συνδέθηκε με ένα λαϊκό σουξέ που “πιάνει”.
Οπότε τώρα περιμένουμε την αντίστοιχη κίνηση της Wind και της Cosmote.
Τώρα που η δισκογραφία έχει διαλυθεί, ο μόνος τρόπος να γίνει εύκολα διάσημο και σουξέ ένα τραγούδι είναι η διαφήμιση και οι εφημερίδες. Με την πτώση των εφημερίδων, ο μονόδρομος είναι η τηλεοπτική διαφήμιση που στα επόμενα χρόνια θα διαμορφώνει τα σουξέ.
Η αρχή έγινε με τον Σαράντη Σαλέα και το Στην Καρδιά μου Βάζω αμπάρες… Θα ακολουθήσουν κι άλλα…