Τι να προσέξεις όταν αγοράζεις κινητό από φτηνά καταστήματα

Κατά καιρούς μας έχετε στείλει διάφορα κουλά που έχουν συμβεί και σας συμβουλεύουμε πάντα 3 πράγματα.

Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν βρίσκετε ένα κινητό στο ίντερνετ, ψάχνοντας για φτηνή τιμή, και πέφτετε πάνω σε μοντέλα που δεν έχουν Ελληνικά, είναι παραεισαγωγή, δεν υποστηρίζονται από την Ελληνική αντιπροσωπεία ή δεν έρχονται στο χρονικό διάστημα που πρέπει.

Πως να αγοράσετε κινητό από ένα κατάστημα που δεν πολυεμπιστεύεστε

Κάνουμε την παραγγελία κανονικά από το ηλεκτρονικό κατάστημα και στη συνέχεια καλούμε το κατάστημα στο τηλέφωνο και ρωτάμε 3 συγκεκριμένα πράγματα:

1. Αν το κινητό έχει Ελληνικό μενού και Ελληνικό πληκτρολόγιο

2. Αν το κινητό καλύπτεται από εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπείας

3. Αν το κινητό είναι διαθέσιμο στο κατάστημα και πότε θα το έχετε στα χέρια σας.

Για να μην πληρώσετε με πιστωτική και μετά κάνει 10 μήνες να έρθει, επιλέγουμε πάντα πληρωμή με αντικαταβολή ώστε να έχουμε το δικαίωμα να μην παραλάβουμε σε περίπτωση που το κατάστημα δεν σεβαστεί το χρονικό διάστημα που μας έχει πει (πχ. 3 μέρες).

Σε περίπτωση που το κατάστημα, άλλα μας χρεώνει στην παραγγελία και άλλα μας λέει μετά, ή αργεί να μας παραδώσει την παραγγελία, κάνουμε καταγγελία.

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα