Σοβαρά προβλήματα και δυσλειτουργίες στο eshop του Κωτσόβολος

Από τον Κωτσόβολο έχω αγοράσει αρκετές φορές πράγματα γιατί έχει μεγάλη ποικιλία και καλές προσφορές.

Αυτά που αγοράζω είναι συνήθως λευκές συσκευές γιατί είναι σχεδόν μονόδρομος εκεί ο Κωτσόβολος αφού το Mediamarkt δεν έχει αντίστοιχη υπηρεσία eshop και οι άλλοι μεγάλοι δεν έχουν τέτοια προϊόντα.

Την τελευταία φορά είχα αγοράσει πλυντήριο πιάτων από τον Κωτσόβολο και πήγαν όλα καλά. Αυτή μάλλον ήταν η τελευταία.

Σήμερα είχα προβλήματα στην αγορά που τελικά δεν έγινε αν και προσπάθησα 2 φορές από 15 λεπτά. Σπατάλη χρόνου χωρίς αποτέλεσμα δηλαδή.

Πάμε να δούμε τα λάθη του Κωτσόβολου στη διαδικασία πληρωμής και παραγγελίας.

1. Υπερβολική χρέωση μεταφορικών

Χρέωση 3 ευρώ μεταφορικά για μικροποσά. Ένα κατάστημα σαν τον Κωτσόβολο θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για πιο μικρές αγορές. 2 αντικείμενα με συνολικό κόστος 41 ευρώ δεν είναι και λίγο.

kotsovolos01

2. Πρόβλημα με στοκ στα καταστήματα, ειδικά στις προσφορές

Για να αποφύγω τα 3 ευρώ, είπα να περάσω από ένα κατάστημα αυτοπροσώπως. Έχω αρκετά καταστήματα κοντά μου όμως μάντεψε! Σε κανένα από τα 6 καταστήματα που βρίσκονται δίπλα μου δεν υπάρχουν και τα 2 προϊόντα μαζί! Και σκέψου μιλάμε για ένα στίφτη και μια τοστιέρα, τόσο δύσκολο είναι να τα έχεις στοκ;

kotsovolos02

3. Πρόβλημα λειτουργίας με το eshop

Αφού έχω επιλέξει Διεύθυνση Αποστολής και Τρόπο πληρωμής (έχω βάλει κάρτα) μετά θέλω να κόψω τιμολόγιο στο οποίο θα αναγράφεται άλλη διεύθυνση από την διεύθυνση αποστολής. Το site με στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο βήμα όπου θα πρέπει να βάλω τη διεύθυνση και μετά να ξαναγράψω τον Τρόπο Πληρωμής!

kotsovolos3

4. Κι άλλες δυσλειτουργίες και προβλήματα

Παρά το γεγονός ότι έχω επιλέξει αρχικά διεύθυνση αποστολής και τιμολόγιο με άλλη διεύθυνση τελικά το σύστημα παίρνει την τελευταία διεύθυνση και για τα 2 αγνοώντας την επιλογή μου. Ευτυχώς που το πρόσεξα! Πρέπει να τα ξανακάνω από την αρχή πηγαίνοντας στο βήμα 1 και βάζοντας και πάλι τα στοιχεία πληρωμής!

Επιπλέον βλέπω 7 μέρες παράδοση! 7 εργάσιμες και 3 ευρώ έξοδα μήπως είναι πολύ για μια τοστιέρα κι ένα στίφτη;

Untitled-4

5. Πρόβλημα στην ασφάλεια πληρωμών

Αφού ολοκληρώσω τις διαδικασίες με βγάζει σε ένα περίεργο κουτάκι για επιβεβαίωση της κάρτα και “εγγραφή στην υπηρεσία verified by Visa”. Τι είναι εγγραφή; Που;

Έβαλα τα στοιχεία της κάρτας και την ημερομηνία και όλα αν και μου φάνηκε περίεργη η διαδικασία. Πάτησα συνέχεια, με έβγαλε σε error αν και τα στοιχεία είναι σωστά.

Untitled-1

Πάτησα και πάλι συνέχεια και μετά μου έδωσε 2 κουτάκια για να βάλω login και password. Δεν κατάλαβα ποτέ τι εννοούσε ο ποιητής.

Αφού με την κάρτα δεν βγάζω άκρη, η μόνη λύση είναι να τα πάρω με αντικαταβολή αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθουν και μπορεί να μην είμαι στη διεύθυνση που έδωσα εκείνη την ώρα, ποιος θα τα πληρώσει;

Προτίμησα να κλείσω το παράθυρο και να μην ξαναπροσπαθήσω (το έκανα ήδη 2 φορές, έχω χάσει 30 λεπτά και δεν κατάφερα τίποτα).

Σίγουρα αυτό το eshop πρέπει κάτι να επανασχεδιάσει…

Update: Μας ενημέρωσαν ότι για το πρόβλημα έχει ενημερωθεί η online marketing manager του Κωτσόβολου και έχει μεταφερθεί και στο τμήμα του e-commerce. Οπότε λογικά θα λυθεί σύντομα…

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα