Μάχη δίνουν στην Κίνα οι χρήστες για να αποκτήσουν και πάλι πρόσβαση στο Twitter και το Facebook.
Η Κίνα έχει ιστορικό λογοκρισίας και πάντα αυτό ενοχλεί τις ΗΠΑ αλλά και επιχειρήσεις όπως η Google.
Οι αρχές στοχεύουν τα social media γιατί μπορούν να διαδώσουν την πληροφορία πριν το «ψαλίδι» της λογοκρισίας πιάσει δουλειά.
Ήδη το 37% των διαδικτυακών χρηστών στην Κίνα ή αλλιώς 125 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν microblogging υπηρεσίες.
65 εκατομμύρια βρίσκονται στο Sina και σύμφωνα με την εταιρεία ο αριθμός αυτός αναμένεται να ανέβει σύντομα στα 100 εκατομμύρια.