Το Twitter μίλησε με αριθμούς. Δεν σημαίνει ότι έχει δίκιο αλλά είναι κι αυτό μια ένδειξη.
Σύμφωνα με τη Webtrends τα tweets μας δείχνουν τι μας ενδιαφέρει στην WMC.
Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, τις περισσότερες αναφορές στο twitter έχει η Samsung (με 8.246 μηνύματα στη δημοφιλή online υπηρεσία), ενώ ακολουθούν Research in Motion (6799), Nokia (4762), Sony (4796), LG (3289), Microsoft (2542), Apple (2092), Motorola (1558) και, τέλος, HTC (1240).
Χαμηλές είναι οι αναφορές σε Microsoft και Nokia.
Λογικό γιατί δεν παρουσίασαν προϊόντα παρά μόνο στρατηγική.