Λίγες ακόμα φήμες και κουτόχορτο για το λευκό iPhone και το iPad 2

Όχι το λευκό iPhone δεν είναι σαν τη λευκή σοκολάτα γιατί τη λευκή σοκολάτα τη βρίσκεις παντού και είναι φθηνή ενώ το λευκό iPhone όλο λένε ότι θα βγει και δεν βγαίνει.

Η Apple το έχει βρει το παραμύθι και όταν βλέπει ότι δεν μιλάει κανείς για εκείνη, βάζει ένα στέλεχος να πει μια μπούρδα για το λευκό iPhone.

Τώρα είπανε ότι θα βγει την άνοιξη. Μας νοιάζει; Αλήθεια αν ήταν δίπλα δίπλα στο ράφι το λευκό και το μαύρο, εσύ θα επέλεγες το λευκό; Γιατί; Για να λερώνει λιγότερο;

Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε. Όπως περιμένουμε και το iPhone 5 για το οποίο έχουν αρχίσει ήδη οι φήμες, έχουν βγει σχέδια και υπάρχουν και εκτιμήσεις για το τι θα κάνει. Απλά πρόσεχε μην βγει το λευκό iPhone 4 την άνοιξη και πας και το πάρεις κι ένα μήνα μετά βγει το iPhone 5! Και μείνεις μ@@@@ όπως έμεινες αν είχες πάρει iPad 1 από την Ελλάδα πριν καμιά βδομάδα (εσύ που με διαβάζεις και το έχεις πάθει, ξέρεις τι λέω ;-)

Πάντως ένα να θυμάστε, αν πέσουν μέσα οι εκτιμήσεις για τις δυνατότητες του iPhone 5, τότε μάλλον η Apple έχει χάσει το μεγαλύτερο όπλο της, να βγάζει προϊόντα που μας εκπλήσσουν και αλλάζουν την αγορά. Ή μήπως αυτό το έχει χάσει ούτως ή άλλως;

Πάμε τώρα και στο κουτόχορτο.

Τα blogosite γράφουν ότι το iPad 2 ξεπούλησε κι αυτό είναι πιο αστείο κι από τα κρύα ανέκδοτα του Ράδιο Αρβύλα. Γιατί; Γιατί υπάρχει ένα κολπάκι του marketing που λέγεται “τεχνητή έλλειψη”. Κοινώς, έχω ανάγκη από Χ προϊόντα και παράγω Χ+100 για να είμαι οκ. Επειδή όμως είμαι πονηρός βγάζω στην αγορά 1/10Χ έτσι ώστε την πρώτη μέρα να πάρουν όσοι σπρωχτούν και οι υπόλοιποι να μην βρουν.

Έτσι θα ξεκινήσει μια συζήτηση “που να το βρω”, “εξαντλήθηκε” κλπ. Τροφοδοτώ τη συζήτηση με “ειδικούς” που υπολογίζουν “με εκτιμήσεις” πόσα iPad έχουν πουληθεί και ποιοι τα πήραν κάνοντας σημαντική έρευνα σε 236 καταναλωτές (!) κι αυτό ήταν. Τα χαζοblogosite τρώνε το κουτόχορτο κι αρχίζουν να διαδίδουν πως εξαντλήθηκε το iPad 2, πως δεν είχαν στοκ κλπ.

Πες μου τώρα, ειλικρινά, νομίζεις ότι μια εταιρεία σαν την Apple δεν θα μπορούσε να προβλέψει με ακρίβεια τις πωλήσεις της συσκευής της με βάση τις προπαραγγελίες και τη ζήτηση προηγούμενων λανσαρισμάτων; Απλά είπαμε, τζάμπα διαφήμιση.

ΥΓ. Πρέπει να σου γράψω μια μέρα το case study γνωστής εταιρείας με εμφιαλωμένο νερό που λάνσαρε το προϊόν στην Κύπρο και βασίστηκε στην “τεχνητή έλλειψη” καταφέρνοντας να πουλήσει το ίδιο προϊόν (που είχε σταμπαριστεί από δυσοσμία) με νέο μπουκάλι και νέο όνομα.

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα