Ο Solinas ρώτησε, ο TECHinsider απαντάει:
Έχω το Sony Ericsson Neo V και πάω να συνδεθώ ασύρματα με το Wi-Fi του σπιτιού και δεν μπαίνει. Έχω βάλει κανονικά τον κωδικό αλλά μου λέει ότι είναι ασφαλισμένο και τέτοια.
Το Sony Ericsson Neo V είναι σούπερ τηλέφωνο και πολύ καλή επιλογή.
Το πρόβλημα που έχεις είναι κοινό και σε μικρό ποσοστό φταίει το τηλέφωνο (υπάρχουν όμως και τέτοιες περιπτώσεις). Θα το διαπιστώσουμε ακολουθώντας τα 5 παρακάτω βήματα.
Βήμα 1
Αρχικά δοκίμασε ξανά το password του Wi-Fi. Πολλές φορές κάνουμε λάθη στην πληκτρολόγηση, ειδικά στα τηλέφωνα με οθόνη αφής όπου αλλού πατάμε κι αλλού γράφουμε.
Σιγουρέψου επίσης ότι όντως είναι αυτό το password (μήπως έχει αλλάξει; μήπως το θυμόσουν λάθος). Τσέκαρε μια άλλη συσκευή (πχ. laptop) αν μπαίνει με αυτό το password.
Βήμα 2
Πρέπει τώρα να εξασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχει γενικά πρόβλημα με το Wi-Fi του σπιτιού σου.
Σε άλλα Wi-Fi δίκτυα μπαίνει το τηλέφωνο; Έχεις βρει κανένα ανοιχτό να δοκιμάσεις; Ή έχεις δοκιμάσει μόνο στο δικό σου;
Πήγαινε σε έναν φίλο σου ή σε κάποιο χώρο που έχει δωρεάν Wi-Fi και δοκίμασε να συνδεθείς εκεί έτσι ώστε να σιγουρευτούμε ότι δεν έχει πρόβλημα το τηλέφωνο.
Βήμα 3
Πρέπει να δούμε αν φταίει το πρωτόκολλο ασφαλείας που χρησιμοποιεί το modem σου. Μήπως είναι παλιό;
Δοκίμασε στο δικό σου Wi-Fi αλλά χωρίς κωδικό (πείραξε τις ρυθμίσεις του modem για να μην χρειάζεται κωδικός στο Wi-Fi).
Άστο ελεύθερο για λίγο το Wi-Fi σου για να μπορέσεις να δοκιμάσεις το τηλέφωνο αν συνδέεται.
Αν συνδέεται, ίσως να φταίει το πρωτόκολλο ασφαλείας, να μην υποστηρίζεται από το τηλέφωνο.
Άλλαξε πρωτόκολλο ασφαλείας και ξαναδοκίμασε. Κάποια modem έχουν διάφορες επιλογές κλειδώματος.
Βήμα4
Το πιο πιθανό είναι να έχει φάει κόλλημα το modem σου, ίσως χρειαστεί ένα reset.
Το έχεις κλείσει ποτέ το modem ή μένει πάντα ανοιχτό;
Κάνε ένα reset, όλα από την αρχή.
Αυτή τη λύση τη χρησιμοποιούν περισσότερο οι πάροχοι. Κολλάνε τα ρημάδια καμιά φορά.
Βήμα 5
Αν τώρα δοκιμάσεις τα παραπάνω και δεν γίνεται τίποτα, και δεν έχεις καταφέρει να συνδεθείς ποτέ ασύρματα μέσω Wi-Fi με το νέο V σου (δοκιμάζοντας σε διάφορα ασύρματα δίκτυα), τότε μήπως έχει αστοχία υλικού το τηλέφωνο.
Πρέπει να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη της Sony Ericsson 801-11-810-810 ή 210-8991919 (απο κινητό τηλέφωνο) ή 210-6896200. Φαντάζομαι έχεις απόδειξη αγοράς οπότε αν φταίει το τηλέφωνο θα είσαι μέσα στην εγγύηση.
Ελπίζω να βοήθησα, ότι άλλο άσε ένα σχόλιο παρακάτω! Καλή πλοήγηση με το σούπερ Sony Ericsson Neo V!