TECHinsider SCOOP: t’ech των έσω #3

@ Τα μάθατε; Νέο eshop προ των πυλών, buldoza.gr. Ο Κώστας Γεράρδος, γιος του μπαμπά Γεράρδου – ιδρυτή του Πλαισίου, ανοίγει τα φτερά του με ένα νέο e-shop γύρω από τη μόδα και την ένδυση, τα οικιακά και το σπίτι και τα καλλυντικά.

Πάρε ένα βίντεο για αρχή:

Αρχικά να πούμε ότι στόχο έχουνε να βγει το site μέσα στο Σεπτέμβριο αλλά δεν βλέπω να προλαβαίνουν. Μέσα στην κρίση δύσκολο να είσαι στην ώρα σου, ειδικά για νέο start up… Αλήθεια γιατί ο Κώστας Γεράρδος δεν επικεντρώνεται στον κολοσσό που λέγεται Πλαίσιο και πάει σε κάτι καινούργιο; Μάλλον γιατί θέλει να καινοτομήσει. Αυτός ο χώρος έχει πολύ ψωμί και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ενώ το γυναικείο κοινό είναι πλέον δυναμικά στο ίντερνετ. Οπότε περιμένουμε τη συνέχεια. Μέχρι τότε άλλο ένα βίντεο…

@ Πάντως αυτό δεν είναι το μόνο νέο site που έχουμε από παλιές καραβάνες. Η ομάδα του Skroutz, βλέποντας προφανώς ότι το παιχνίδι παίζεται στην προσφορά, βγάζει το SkroutzDeals.gr που προς το παρόν λέει “Page not found” αλλά όποιος ψάχνει βρίσκει κι έτσι μπορείτε να δείτε το Facebook Page το οποίο φυσικά δεν λέει τίποτα. Τι μάθαμε εμείς; Ότι μάλλον κάποιος ζήλεψε την επιτυχία του Golden Deals και πάει να κάνει κάτι παρόμοιο. Καλά κάνει, άλλωστε το Skroutz, όπως και η ομάδα της Χρυσής Ευκαιρίας (aka Golden Deals), έχουν όρεξη και μια ενημερωμένη ατζέντα με επιχειρήσεις για να αρχίσουν τις προσφορές. Περιμένουμε….

@ Νέα σχέδια έχει και ο Pathfinder που φαίνεται ότι βλέπει με δυναμισμό τη μετά ΔΟΛ εποχή κι έτσι λανσάρει το me.Pathfinder. Δεν είναι νέα συνταγή, μιλάμε για ένα Ελληνικό Facebook με φωτογραφίες, φίλους κλπ. Απλά εδώ υπάρχει το μεγάλο ερώτημα, γιατί να γραφτείς και εκεί όταν υπάρχει το Facebook; Μα από περιέργεια φυσικά….

@ Kudos στο Freddos του Sport24, δείχνει ότι ξέρει να κάνει καλό blogging (και fair game) σε μια περίοδο microblogging επαναστάσεων, copy paste και προχειράτζας. Επίσης αυτό το blog αποδεικνύει ότι συνεχίζει να υπάρχει αυθεντικό blogging και ότι μια στήλη περί ανέμων και υδάτων χωράει (κι έχει μεγάλη επιτυχία) μέσα σε ένα αμιγώς αθλητικό site.

@ Δεν θα έλεγα το ίδιο και για άλλα πιο tech site τα οποία το έχουν ρίξει στη διαφήμιση όσο δεν πάει. Μα 3 στα 8 post για το ίδιο κινητό την ίδια ημέρα; Οκ, το (τα) πήρες, μην το κάνουμε τόσο θέμα. Μην αρπάζεστε, δεν έχω πρόβλημα όταν κάποιος πληρώνεται για να κάνει το ένα ή το άλλο, απλά με ενοχλούν οι σημαίες του blogger και οι σημαίες του ουδέτερου, του μαχητή, του ανεξάρτητου, του καλύτερου, του πρώτου κλπ κλπ. Συμφωνούμε πάντως ότι όταν μπεις στο χορό θα χορέψεις…

@ Με το iPhone ξεφούσκωσε ο πανικός; Όσοι το ήθελαν το βρήκαν ή μου φαίνεται; Πάντως στο iStorm υπάρχει. Αλήθεια πως πάει η κίνηση στο iStorm; Μπαίνει ο κόσμος να ψωνίσει; Αυτό έχει σημασία σε περιόδους κρίσης και όχι το πόσα (πληρωμένα) μοντέλα θα σκάσουν στα εγκαίνια. Πάντως για να πω και του στραβού το δίκιο, μου αρέσει σε τεχνολογικές εκδηλώσεις να σκάνε διάσημοι και μοντέλα και ηθοποιοί, έστω κι αν δεν ξέρουν τι είναι ένας Mac υπολογιστής. Περιμένω την ίδια glamourάτη πολυκοσμία και στο νέο iStorm στο Golden Hall που θα λανσαριστεί 30 Σεπτεμβρίου. Ελπίζω να πάει καλά. Καλύτερα τουλάχιστον από το Bang & Olufsen…

@ Δύσκολες εποχές για κινητάδες πάντως. Το ξέρατε ότι το 25% των συνδρομητών προτιμάει έκπτωση στο πάγιο αντί για νέα συσκευή; Fact. Όλα για τα λεφτά…

@ Ας γυρίσουμε στα λεφτά λοιπόν. Πάνω που άρχισαν να βγαίνουν κάτι ψωροδίγραφκα, οι τεχνίτες ανακάλυψαν το ajax. Και κάπως έτσι γέμισαν τα site ajax. Εντάξει συμφωνούμε είναι πιο βολικά για το χρήστη γιατί δεν χρειάζεται να φορτώσει ολόκληρη τη σελίδα για να δει μια φωτογραφία σε μια γκάλερι ή να διαβάσει κι άλλους τίτλους πάνω στο ίδιο θέμα αλλά δεν είναι όλα ρόδινα. Όταν με ένα κλικ βλέπεις πχ. 400 φωτογραφίες χάρη στο ajax, αυτό σημαίνει ότι κάνεις 400 pageviews λιγότερα. Άντε τώρα λοιπόν να εξηγήσεις στον εμπορικό γιατί έπεσε τόσο η επισκεψιμότητα. Και άντε να εξηγήσεις στον διαφημιζόμενο ότι θα πρέπει να αλλάξει μοντέλο γιατί “τα pageviews δεν λένε τίποτα”. Σωθήκαμε. Στο τέλος μας βλέπω με το Azax στο χέρι να πλένουμε τζάμια…. (κλεμμένη ατάκα)

@ Την ίδια στιγμή τα παραδοσιακά μέσα χάνουν συνεχώς χρήματα και προχωρούν σε απολύσεις (ή ανακοινώνουν ότι θα προχωρήσουν σε απολύσεις). Πολλά περιοδικά έκλεισαν αλλά γι΄αυτό που λυπήθηκα είναι για το Maxim που μας αφήνει στο τέλος του έτους. Λυπηρή ιστορία το Maxim. Αυτή τη στιγμή, μαζί με το Max και το Playboy, είναι τα περιοδικά που βγάζουν τις Ελληνίδες τσιτσιδοσταρλέτες. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν αυτά τα περιοδικά να φτιάξουν ένα ολοκληρωμένο αντρικό site; Δεν θα έπρεπε να προστατεύουν νομικά την ύλη τους από τα δεκάδες blogakia/sitekia που δημοσιεύουν ολόκληρες τις φωτογραφίσεις και κερδίζουν άπειρα pageviews κυρίως από εισερχόμενο traffic μέσω Google; Δεν έκαναν τίποτα όμως, ούτε ύλη, ούτε προστασία κι έτσι οδηγούνται στο κλείσιμο. Γιατί δεν έκαναν τίποτα; “Γιατί πως θα βγάλουν λεφτά από ένα τέτοιο εγχείρημα;” απαντάει εύστοχα άνθρωπος του ίντερνετ. Και κάτι ξέρει. Με 3 bannerάκια δεν πληρώνεις διευθυντές, συντάκτες, επωνύμους για στήλες, φωτογραφίσεις, μοντέλα, κλπ κλπ. Δεν βγαίνει ρε το μαγαζί. Κλείστο και άνοιξε ένα blog και καλό copy paste! Να δω όταν θα κλείσουν όλοι αυτοί που παράγουν ύλη από ποιον θα αντιγράφουμε….

@ Κι αφού δεν βγαίνει γενικά το μαγαζί και η αγορά, όλοι κρατάμε δυνάμεις. Έτσι λοιπόν η μάχη για το νέο iPhone 4 μεταξύ των Ελληνικών εταιρειών έγινε με το γάντι. Άλλωστε τα κομμάτια ήταν περιορισμένα, το περιθώριο κέρδους είναι μικρό (όχι τόσο μικρό όσο στην προηγούμενη συσκευή – ισχύει το 6 ευρώ; αλλά όχι και συναρπαστικό) οπότε γιατί να βγουν μαχαίρια; Όχι ότι τα όπλα δεν ήταν φορτωμένα, όλα σε ετοιμότητα ήταν και οι planners με το χέρι στη σκανδάλη. Αλλά αφού κανείς δεν έκανε τσαμπουκά έληξε αναίμακτα το θέμα. Μέχρι να ξαναέρθει εμπόρευμα…

@ Φαντάσου τώρα να είχε γίνει τσαμπουκάς, πόσα λεφτά θα φεύγανε για να διαφημίσουν μια συσκευή που δεν χρειάζεται διαφήμιση. Δεν είμαστε για τέτοια τώρα. Ας κρατάμε τα λεφτά μας για άλλες ενέργειες. Να για παράδειγμα γι’ αυτή την εκπληκτική παραγωγή με το δρομέα που κόστισε αρκετά (όχι άδικα). Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα αν και χρειάστηκαν άπειρες ώρες εξωτερικών γυρισμάτων στην Πάτρα αλλά όχι μόνο. Πως λέμε “Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης και στο Παρίσι”; Κάπως έτσι τον κάνανε τον δρομέα κι έφτασε η χάρη του από την Πάτρα στην Αργεντινή. Και τώρα ένα κουίζ; Πόσα ζευγάρια παπούτσια έκαψε ο δρομέας που έτρεχε 4 ολόκληρες ημέρες; Πόσοι τον ντούμπλαραν στις μακρινές λήψεις; Και πόσα λεφτά πήρε; (αυτό το τελευταίο ούτε εμείς το ξέρουμε :-). Πάντως η διαφήμιση είναι για Όσκαρ…

@ Για το νέο site του Χατζηνικολάου δεν θα πω κάτι, real.gr λέγεται και το περιμένουμε από ώρα σε ώρα. Άντε να δούμε τι θα δούμε… Κάθε μεγαλοδημοσιογράφος και portal μας έχει προκύψει. Λογικό βέβαια, εδώ υπάρχουν τεχνολογικά περιοδικά που οι συντάκτες τους έχουν (κρυφά ή φανερά) από ένα blog ο καθένας, οι αστέρες της δημοσιογραφίας δεν θα έκαναν site; Αλίμονο.

Logout

Συγκρίνουμε τα καλύτερα κινητά
Σύγκριση smartphones με 300€
Σύγκριση smartphones με 200€
Android tips για το κινητό
Facebook tips που δεν ήξερες
Κινητά με χαμηλή ακτινοβολία
Όλα τα dual sim κινητά
Συγκρίνουμε όλα τα iPad
Windows Phone 8 κόλπα